lördag 5 januari 2013

2012, en liten lista.

Hur har ditt 2012 varit?
Omtumlande!

Vem har du umgåtts med mest?
Min dotter Lava ♥

Bästa minnet från 2012?
Att få en graviditet som stannade kvar...

Är det något du saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Harmoni inombords.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar! I parti och minut!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
...svårt att slå att vi fick barn ;) Men hoppas på ett bra år!

Har du några löften inför år 2013?
Ja. Men lovar bara mig själv så blir ingen annan besviken på mig!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, födde barn med kejsarsnitt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Sandra.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, det hoppas jag inte, för isåfall har jag förträngt det.

Vad var din största framgång 2012?
Framgång?

Största misstaget?
Misstag?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe, hade lite jobbigt efter kejsarsnittet (HOSTAN!) men annars så har det varit som vanligt.

Bästa köpet?
Ingen aning... hjälp vad uselt minne jag har...

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Amningstoppar och kläder till barnen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Dansa,pausa-låten, för den sjöng Lava med sin pappa :)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag nog.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer snäll mot min man!!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skräp...

Vad gjorde du på din födelsedag?
Låg på BB och var gravid, och fick inte bebis den dagen heller...

Hur tillbringade du sommaren?
Var hemma och stånkade över att jag inte orkade nåt... :)
Hade finbesök från Åland.
Lekte mycket med Lava.

Hur tillbringade du julen?
Stilla och mysigt.

Bästa boken du läste i år?
Läste jag nån?? Jaa läste två på BB men har glömt vad de hette..

Årets bästa film?
Har bara tittat på tv sååå....får säga Svärdet och spiran även om den är gammal. Den är bra. Men lång!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Helt ärligt, så nej (förutom den där drömvinsten på några miljoner då)

Hur skulle du beskriva din stil under 2012?
Ovanligt snygg!
Njöt av graviditeten och klädde mig så min stora mage syntes.

Vad fick dig att må bra under året?
Kärlek.

Vem saknade du?
Förutom de som är spridda över landet, så min mormor som gick bort 2009.


Vad ser du mest fram emot med år 2013?
Att få vara hemma med mina flickor och följa deras utveckling på nära håll ♥




...gillar listor, det gjorde man ju jämt när man var yngre...
då när man använde papper o penna istället för mobil o surfplatta...
*nostalgi*

Mallen för denna listan är lånad från Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar