måndag 21 januari 2013

Föräldramöte.


Brr, det känns så vuxet det där ordet;

FÖRÄLDRAMÖTE.

Fick snällt fara till förskolan med bara Irma som sällskap, Lava är febrig så M fick vara hemma.

Kändes inte så hoppsan, hejsan att be svärföräldrarna komma om det skulle vara smittsamt.

Irma skrek en del så jag höll mig i utkanten av själva informationen.

Sen när vi blev indelade efter barnens grupper gick det bättre.

Var riktigt kul med fruktstund och att få hoppa runt till de lekar våra barn gör om dagarna :)


Ikväll är jag trött, men stal mig lite datortid.

Var tvungen att googla reda på ett par ting, och så kolla Facebook på en dator eftersom mobilen inte vill som jag alltid.

Hade två meddelanden som inte gikc att svara på hur jag än gjorde med telefonen.

Men nu är det fixat!



Missar Irmas föräldragrupp imorgon eftersom Lava är hemma.

Känns lite trist när det bara är var fjärde vecka, men vad är det viktiga här i livet?

Mina barn!

Så spela roll i det långa loppet, liksom :)

(Mest för min egen skull, jag uppskattar att få komma ut ibland så jag inte blir helt folkskygg!)

Inatt/morse var Lava vaken i sisådär 2,5-3 timmar, vi pratade en massa och hade det ganska mysigt.

Jag förundras över hur klok hon är ibland, feber eller ej.

Många funderingar och många smarta saker som rör sig i hennes huvud.

Älskade tös.

Hoppas innerligt att hon är frisk imorgon.



Det tråkiga just nu är att Irma verkade ruggigt förkyld ikväll -

rinnande snor och ett öga som kletar igen...

det bekymrar mig.

Hon är ju så liten ändå.

(Lava är inte förkyld - bara hög feber. Och lite hes.)

Jaja....svammel svammel.

Natt nu tror jag!

Hej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar