måndag 14 januari 2013

Måndagkväll.

Öppna gruppen is the shit!

Lava fick busa av sig ordentligt och Irma tillbringade mesta tiden i ledarens famn.

Andrum!

Jag fick dricka kaffet ifred och lekte sen med några andra ungar :-)

Väl hemma igen gjorde jag bifteki med pommes, grönsaker, fetaost och vitlöksyoghurt.

Värsta hemmafrufasonerna....
(plockade nämligen undan också så det syntes inte att jag lagat mat.

Maken blev nog glatt överraskad när han kom hem.

Han nattade Lava på under tjugo minuter.

Irma däckade efter amning halv åtta.

Nu ligger jag i soffan efter glass och chai te latte, och försöker koppla bort hjärnan med hjälp av tv-n.

Endast komedier tillåtna!

Kanske kan ta bort mardrömmarna....?


2 kommentarer:

  1. Låter hur bra som helst, glad för din skull. Jag har ätit chokladglass och lagade också middag, däremot plockade jag inte undan utan roade häxan surtant istället.

    Mardrömmarna beror säkert på hormoner, jag tillskriver dem en hel massa jobbiga saker...

    Kram och sov gott...

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni haft en fin lördag!

    Svar: Ja, absolut. De har allt från hamburgare till gott fika. Åk dit, Liam ÄLSKAR det! :)

    SvaraRadera