onsdag 23 januari 2013

Nära midnatt.

Men!

Var blir tiden AV!?

Sjukstuga pågår, maken är också sjuk.

Feber och ledvärk.

Hoppas att jag slipper möget...

Har ont så det räcker i rygg och svans!

Bambi-katten har blivit kastrerad idag. (vill säga steriliserad men fick lära mig nyligen att det är kastrering som utförs på både hane och hona nuförtiden.)

Snälle svärfar ställde upp och körde henne.
Hon verkar ok men lite groggy. Förstås!
Hon kräktes litegrann i eftermiddag och morrade mot Lava vid ett tillfälle men nu ikväll spann hon när jag klappade henne.
Skönt att ha det gjort.

Nu ska jag ta huvudvärken och krypa i säng.
Hoppas på snabb och effektiv sömn!

(Irma sov nära tolv timmar natten till idag men sen lyckades hon inte äta direkt så oj vilken panik hon fick!
Jag fick ta av läckaget i en nappflaska och droppa in i den skrikande lilla munnen innan hon lugnade sig så pass att hon kunde börja suga på bröstet.
Unge <3 )


2 kommentarer:

  1. Tolv timmar. Tolv timmar! Jag är inte det minsta avundsjuk. Det är därför jag ljuger kvart i fem på morgonen...

    Krya på hela familjen, inte kul med så mycket sjuka. :(

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, det är såååå sköööönt att slippa sitta på sängkanten flera ggr per natt o amma...
      vågar inte liggamma mer efter hennes spyattacker hon fick då :(
      Hoppas på att det håller i sig, många nätter har hon sovit jättebra.
      Då klarar man en o annan natt som är sämre.
      Kram på dig vännen!

      Radera