onsdag 30 januari 2013

...hade sett fram emot att Lava skulle till dagis efter förra veckans sjukstuga...

....men hon vaknade med ont i nacken och ville hellre till doktorn än dagis....

...så vi fortsätter väl vara hemma... Och inne....
Jag blir tokig!

Doktorn trodde hon har ont pga svullna mandlar.
Stackare.
Men ingen medicin vill hon ta.

Jag är helslut efter förra veckan.

Och Irma har börjat vakna en gång på natten.
Hon sover ganska lite på dagen och däckar för tidigt på kvällen.

Men inte ska jag klaga!

Älskar mina tjejer och har det bra!


.

4 kommentarer:

  1. Stackare! Skickar många kramar!

    SvaraRadera
  2. Mina stora var i skolan idg, mycket skönt att slippa syskonbråk och fortsätta bära på lilla gumman.

    Hoppas L frisknar till nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...provade dagis igår men efter två timmar ringde de... suck...

      Radera