måndag 6 augusti 2012

Dag 1!

Första dagen utan jobbet, maken och barnet....


Har varit ensam (ja om man inte räknar Bambi då!) sedan halv åtta imorse.
Åt frukost i godan ro efter att ha lämnat lilla hjärtat på dagis -
sen har jag sovit. Och sovit. OCH SOVIT!
Hade ingen aning om att jag var såhär trött!

Det gör säkert sitt till att det är regn och grått, men oj vad jag har sovit GOTT.

Nu är det bara en timme lite drygt tills jag ska hämta dottern.
Hoppas att hon har haft en bra dag :)
Hon ville inte riktigt släppa mig imorse, det var två andra barn som var jätteledsna, och det påverkar ju såklart.
Men lämningen gick ändå bra tycker jag.

Måste klura på kvällsmat för vi får väl handla nåt på vägen hem....
inte alls sugen på nån mat idag...
...hm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar