lördag 11 augusti 2012

Modern värld.

Appar.
Ja jag försöker anpassa min mobil till det moderna livet.
Musikapp.
Bloggapp.
Gravidapp.
App,app.

Får väl se om det behagar fungera...

Idag är dottern hos sina farföräldrar.
Hon pratade själv i telefon med dem i förmiddags och bestämde träff.
Eftersom hon har lärt sig veckans dagar och frågar varje morgon vilken dag vi har idag, så berättade hon att det var lördag och då får man äta godis.

Jag skickade med lite vindruvor och några bitar från en gott och blandatpåse (som hon fick i juli av sin morfar.)
Detta var hon väldigt stolt över att få med sig!

Jag har färgat håret,fixat naglar,vilat,suttit i solen en stund,tvättat tre maskiner tvätt och hängt ut de två...

Maken har varit flitig med renoveringen.

En bra lördag, so far.

Får jag bara lite andrum emellanåt så vaknar livsandarna till liv ganska snabbt :-)

Nu återstår det att se huruvida bloggappen funkar eller ej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar