torsdag 9 augusti 2012

Tvångstankar.

...har den här gnagande känslan inom mig...

Är irriterad. Lättretad. Huvudvärk.
Har oerhört svårt att koppla av.

Försökte läsa i min spännande bok men det gick inte alls. Fattade inte vad jag läste.

Mår illa. Ingen aptit men konstant sugen,eller småhungrig.

Usch.

Magen känns sprängfärdig.
Den är öm.
Känner mig lite svullen och har ont i mitt bäcken.
Bebisens rörelser känns annorlunda.
Lite lugnare idag.
Och längre ner.

Just nu är jag rädd att det ska bli för tidigt.
Innan jag är beredd.
Borde inte tänka så, det är länge kvar.
Men orken är långt borta idag.
Och jag fattar inte hur magen ska kunna bli större!

Hoppas att jag kan sova inatt så imorgon blir en bra dag.

Utan förlamande trötthet och dumma tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar