tisdag 28 augusti 2012

Denna dagen tog jag en tjur vid hornen.
Körde till jobbet efter dagislämning.
Chefen var trevlig, så det kändes bra.

Fick samtal från försäkringskassan, de hade missat att betala ut graviditetspenningen igår.
Jag mailade nämligen och undrade varför inga pengar kommit in.
Som tur var hade inte jag gjort nåt fel, så på torsdag ska pengarna komma.
Tanten var trevlig och bad så mycket om ursäkt.

Resten av dagen sov jag bort.
Helt slut.
Fick tvinga mig upp så jag kunde hämta i tid på dagis!

Efter hämtning körde vi till min fina farmor.
Hon skämde bort oss med våfflor :-)
Mysigt att träffa henne, är så glad att hon finns.

Lilla hjärtat slocknade bums efter välling, maken och magen har busat med varann. Och jag är TRÖTT.

Imorgon ska jag och dottern till barnmorskan.

Ska bli väldigt spännande för oss båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar