torsdag 30 augusti 2012

Fika.

Pust.
Började dagen med lite huvudvärk och var varm.
Lämnade på dagis kl 9 och körde hem och fixade tvätten.

Hade fikaträff kl 10 på kondis med en kollega.
Det blev rågbulle och kaffe så det var ju helt ok.
Men vi satt kvar, och kl ett var det dags för fika på jobbet med fina S som arbetar sin sista dag idag.
Hon hade gjort den goda kakan på bilden.
Den serverades med glass.
Säger bara Mums!

Efter den trevliga stunden i fikarummet var det dags att hämta lilla hjärtat på dagis.
Vi har haft en mysig eftermiddag men jag började må dåligt vid halv fyra.
Huvudvärk, illamående, yr....
Tvingade ner lite havregrynsgröt och frukt men det hjälpte inte.
När jag började svettas om knän och kinder skickade jag sms till maken och bad honom skynda sig hem.
Kvart i fem kom han. Han och dottern körde till svärföräldrarna en sväng.
Då la jag mig och sov i två timmar.
Mår fortfarande kasst.

Ska lägga mig snart igen och hoppas att det går över.
Blixtrar framför ögonen när jag rör huvudet.

Kan ju vara så enkelt att jag inte sovit på två dagar.
Och ätit lite för dåligt.
Hoppas det.

I magen är det iallafall full fart.
Alltid en tröst.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Lite matt och yr men bättre tror jag. Ska lägga mig nu och försöka sova.
      Kram!

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera