lördag 21 juli 2012

Dålig dag.

Idag har jag mått uruselt.
Hela dagen.
Mått illa,varit helt slut,haft ont lite varstans.
Min snälla man lämnade dottern till mina svärföräldrar vid lunchtid så jag kunde försöka vila lite.
Låg i sovrummet i nästan fyra timmar, men kunde inte koppla av.
Fick i mig lite mat sen men det hjälpte inte.

Vet inte varför idag blev såhär.

Hoppas verkligen på en bättre morgondag.

Söta mannen log förresten och konstaterade förvånat att "du är jättestor".
Vi har inte haft så mycket tid att ses på sista tiden märker jag! :-)

4 kommentarer:

  1. The Wish Tour... Såg The Cure i Sthlm där i början av 90-talet och det var underbart. :) Tack för att du påminde om det.

    Hoppas du mår bättre idag.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag har aldrig sett dem live... Vad avundsjuk jag blev mun!!!
      Men har lyckats se Depeche två gånger istället så det får väl vara min tröst...
      Idag är bättre. Tack!
      Kram!

      Radera
  2. Åh, jag såg Depeche i samma veva... Lovely!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev kär i DM och deras musik när jag var typ...7-8 år... Älskar dom än!! ;-) Lovely,är rätt ord.

      Radera