lördag 7 juli 2012

Egentid.

Puh!
Kvavt!
Trött!

Har tillbringat dagen med min pappa på trav i Halmstad.
Har blivit vår lilla sommartradition att åka dit denna lördagen.

29 grader varmt och 14222 personer.
Kan säga att jag mådde inte helt bra trots 2,5 liter vatten...
Men det var kul.

Jag lyckades pricka in en häst som gav 80 gånger pengarna!
Det räddade vår dag!
Oerhört spännande eftersom de dröjde med resultatet i det loppet, det pratades om diskning och felaktigheter.
Men den vann, min vingelPelle! :-D

Skönt att vi på så sätt hade både spel och mat betalt resten av dagen.
För mina andra hästar slog rekord i att bli diskade!

Men trevlig dag.

Dottern och maken har varit på en liten marknad med mina svärföräldrar idag.
Hoppborg, korv och klubba - så var tösens lycka gjord :-)

Hon hade slocknat vid 18tiden, så viss risk för tidig morgon finns...

Jag ska göra mitt bästa för att försöka sova nu, mör i kroppen och så less på denna kvävande luft... Men men.
Njuter ändå av att slippa jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar