tisdag 24 juli 2012

Semesterns höjdpunkt!

Våra vänner från Åland är äntligen här!

De kom på sommarens hittills varmaste dag, så nu känns det som riktig semester :)

Barnen började leka direkt, känns inte att ett helt år har gått sen sist vi träffades.
Känns som förra veckan eller nåt!
Så roligt att de är här igen :)

Min snälla man fixade fram både hoppborg och pool, innan han lagade till jättegod ryggbiff med tillbehör.  (har jag det bra,eller??)

Barnen var hyfsat trötta till kvällen och somnade utan för mycket krångel. Skönt!

Jag ligger just nu i min säng med bråkande bäcken och höft, vet inte hur jag ska kunna somna...
så kunde lika gärna göra ett litet inlägg här!
Hoppas att kroppen är på bra humör imorgon bitti.
Ska bli vackert och varmt även imorgon.

Nu hoppas jag att sömnen kan komma.... Är helt slut! Men glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar