måndag 22 oktober 2012

Bak.

Igår gick vår spis sönder.
Make och Lava åkte och köpte ny.
Snabba ryck!
 
Idag har jag och Lava invigt ugnen med hastbullar.
Recept från hovkonditorn
Tyvärr hade jag ingen mandelarom men de blev goda ändå!
Lava gillade "strösslet" bäst.
 
(Jag är också tokig i pärlsocker,
nåde den som bjuder på t ex chokladbollar med KOKOS på!! :-D
T o m fiket har börjat med pärlbollar, haha, har jag varit där mycket eller??)
 

Maken har feber och är hemma.
Irma sover just nu i hans famn.

Skönt att ha honom här, känner mig inte redo att klara mig själv.

Har ont i ryggen efter obekväm amningsställning (vi har verkligen inga bekväma möbler!!) och magen är ett kapitel för sig....
 
Inatt har jag själv tagit upp den lilla varenda gång.
Bytt på henne tre gånger och ammat två och gett napp och vaggat och...
 
inte konstigt att jag är trött och har ont i ryggen.
 
Men imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar