måndag 15 oktober 2012

Måndag.

Har inte varit utanför dörren på tre dagar och känner mig både rastlös och trött...
Hoppas verkligen på uppehållsväder imorgon så jag kan ge mig ut på en liten kvarterspromenad åtminstone.
Annars är det väl dags att skaffa regnställ och vattentäta skor....

Min käre make är hemma denna veckan också. Tack och lov.
Var ensam i två timmar med flickorna idag.
Det räckte :-(
Imorgon ska Lava till förskolan om hennes förkylning inte blir värre igen.

Idag var min pappa på besök.
Han hade köpt en målarbok och ett ritblock till Lava. Gillas!
Jag fick en burk salmbärssylt från Gotland.
Tänkte baka ett par kakor med den. Om jag ids.

Just nu är det soffhäng med huvudvärk och Nicke Nyfiken.

Dags att amma också.

Hoppas på en tidig kväll för jag skulle kunna somna nu....

Två veckor idag.
Otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar