onsdag 31 oktober 2012

Halloween går oss förbi.

 
...begriper inte var all tid tar vägen, hinner inte ens skriva ett par rader i dagboken...
...eller, ORKAR, är nog rätt ord.
Är så trött när jag väl får en minut för mig själv att jag inte vet vad jag ska göra :-D
 
Idag var svärföräldrarna underbara och tog hand om Lava från kl 11 till 16.
Irma ÅTåtåtåtåtÅT och sov kanske tio minuter åt gången... i famnen...
så fort jag la ner henne så vaknade hon...
 
så jag satte mig och glodde på en film, det är ju vila det också...
men klockan 14 kunde jag lägga ner henne så hon sov och då somnade jag!
Som en gråsten sjunker till havsbotten!
1,5 tim sömn - helt underbart!! :)
 
Nu väntar jag på att maken ska komma hem.
 
Lava tittar på tv (eller ja, busar föra tt inte somna...) och Irma sover med napp i mun.
Har undvikit napp några dagar för hon tar fel sen när hon ska äta (AJAJ),
men inatt och idag har det varit tvunget att ta till den lite...
Finaste snuttefilten (Teddykompaniets limited edition krokodil) ligger nästan över hennes ansikte.
Jag nojar, men vill hon ha den där så...
 
Krokodilen lyckas ju hålla kvar nappen så hon vaknar inte hela tiden.
Får se det som positivt :)
 
En månad imorgon.
Då ska vi till BVC.
Måste ha Lava också med mig eftersom svärfar ska till CSK med sitt öga.
Men det ska väl gå.
Får ge oss iväg i god tid.
 
 
....sen är det bara fredag kvar så vi klarat av hela veckan utan make och dagis :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar