onsdag 7 november 2012

 
 
Bitter över att jag missade min födelsedag i år.
Inte nog med att jag delar den med svärmor, och alltid får kompromissa om firandet -
i år gick jag ju MISTE om både hennes och min!!
Fånigt att hänga upp sig på det...
jag menar, jag är ju inte något barn längre.
Vuxenfödelsedag är ju inte Viktigt.
Men ändå...
det känns som en liten tagg att bara min mamma och min svägerska uppvaktat mig i efterhand.
Av pappa fick jag en burk salmbärssylt.
Det var ju snällt att han kom ihåg att köpa det på Gotland, men HALLÅ?
Present,tack!!
(som jag låter...znorunge)
 
Jaja.
Fick ju många grattis på Facebook och sms, det värmer såklart.
Men just att bli uppvaktad, jag saknar det...
frukost på sängen av make och barn blev det ju inte...
nu, när man för en gångs skull fyllde år på en lördag.
 
AJA mycket gnäll för ingenting!
Var bara tvungen att få det ur mig!
Fick ju en jättefin blomgrupp som Lava hade gjort.
Det räcker långt!
 
 
---
 
Jag har förresten tappat min humor.
Gillar inte alls att jag har blivit så negativ och bitter.
Hur förändrar man det...??
 
---
 
Irma är fem veckor.
Det går alldeles för fort.
I den här takten är det snart dags att börja jobba igen.
Och det får gärna dröja!!
 
---
 
Idag, tandläkaren.
hoppas hoppas att han har tid att plåga mig, för nu har jag så ont att jag knappt kan äta nånting...
kallt och varmt - AJSOMF-N
sött och surt - AJSOMF-N
 
Kan ju inte leva på rumstempererat salt liksom..... ;)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar