söndag 25 november 2012

....

Helgen är slut.

Inget sensationellt.

Höjdpunkten var väl att flickorna fick ett varsitt bad i baljan!

Mina svärföräldrar kom en sväng igår.

Hade ingen fika precis, men vi drack kaffe och bjöd på pepparkaka, och smakade på polkagrisglassen från Ottoglass.
(Sias är bättre.)

Svärmor tog med sig Lava ut en stund så hon fick cykla lite.

---

Den Förbankade Förkylningen är tillbaka.

Jag hostar så magen skriker, och har ont i min såriga hals.

Lava nyser, hostar och verkar ha ögoninflammation eller dylikt....och är blekare än ett lakan...

Idag har hon varit ganska trött.
Busat en del ändå.
Men tröttare än vanligt.

Jag hade hoppats på att kunna gå till öppna gruppen imorgon men vi får nog hoppa över det om vi inte är piggare....

....får väl försöka pyssla eller nåt istället.

Skulle vilja ta foton till julkorten.

Men hur bra blir de med Lavas ringar under ögonen....?

Jaja.

Får sova och hoppas på en god natt.

Imorgon blir Irma åtta veckor.

Jag hinner fortfarande inte med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar