tisdag 20 november 2012

Smycken.


Den som känner mig vet att jag gillar fina smycken...
 
Framförallt budskaps-/namnsmycken har jag snöat in på alldeles.
 
Kollar ofta efter Det Ultimata Namnsmycket.
 
Än har jag inte hittat det.
 
(Eller jo, men 3000:- är i överkant tycker jag...)
 
 
 
I min jakt har jag bl a ramlat över Malins  fina saker.
 
Kolla in detta:
 
 
 
Läckert, eller hur? :)
 
Gilla henne på  Facebook (MItt Smyckeskrin By Malin) så får du just nu 15% rabatt. (t o m 30/11-12)
 
 
---
 
Annars?
 
Tja.
 
Bra saker har hänt sista dagarna, men orken är nere på minus.
 
Lever i nån slags dvala tills jag har varit på efterkontroll på mvc på torsdag.
 
Vill ha svar på mina frågor.
 
Och vill inte ha en så här dum kropp.
 
Men men.
 
Så länge jag pallar hålla humöret uppe inför tjejerna så får det ju gå.
 
Även om släpandet med Irma i babyskydd (ut ur och in i bilen totalt 8 ggr) fick mig gråtfärdig idag.
 
Tur att Lava är Den Bästa Tjej Jag Vet.
 
Som är superduktig på sina ensamlekar.
 
Som nöjer sig med en stor kartong och sina gosedjur.
 
Eller bygger ett hus av toalettpappersförpackningar och sina fordon.
 
Och tur att vi hinner med lite mysig mamma-dotter-tid när Irma sover på morgonen.
 
Och en mysig Nu Ska Vi Sova-stund på kvällen.
 
 
Man har det bra.
 
I sin bubbla.
 
Men jag skulle inte tacka nej till ett hotellrum med doftljus, lite whisky och soft musik...
 
...och soooovaaaaaaa.....
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar