torsdag 15 november 2012

...och idag sov Irma mest hela dagen...!

Ingen dag är den andra lik.

Hon somnade nyss i sin egen säng, på egen hand.
Skönt.
Hoppas på några timmar nu.

Får försöka skynda mig att somna, jag också!

Har förresten varit på promenad två gånger idag.
Känns bra.

I förmiddags var Bambis mat slut så jag kände mig tvingad att gå ner till byn.
Gick en sväng och sen några småärenden.
Bonus var att få se kompisens lille gosse som är en vecka!
Hon var på apoteket så jag kikade på honom i bilen.
Söt!

Jag fick en fin komplimang i en av affärerna idag.
Att jag blivit så smal redan.
Valde att glatt tacka och inte nämna hur stor magen är under jackan....

Ikväll tog jag och Lava fram reflexvästarna och gav oss ut för att prova ståbrädan som maken monterade på vagnen igårkväll.

Jag var lite orolig för om jag skulle orka - har haft ganska ont ett par dagar - men det gick faktiskt bra.
Och Lava var så lycklig!

Vi var ute i en och en halv timme, så det blev inte kvällsmat förrän halv sex.

Men vad gör det, när man kan göra sin tös så glad? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar