torsdag 1 november 2012

En månad!


Irma fyller en månad idag. Jeeez, fattar inte!!

Vi lyckades krångla oss till BVC idag; alla tre tjejerna.

Första gången jag testade att bära ut babyskydd med bebis i.

Det var tungt, men det gick.

(Så vi ska nog klara oss till o från dagis nästa vecka.)

Ok-stämpel i rumpan;

allt som ska vara bra på enmånadskontroll var just det; bra.

Vikten?

*trumvirvel*

5030 gram!

Jaja, jag har grädde i brösten... :)

(Egentligen får jag inte lov att bära över 5 kg...

det känns i magen och ryggen om kvällarna!! )



Lava har blivit genomförkyld, igen.

Men det bekommer inte henne.

Busar och leker precis som vanligt.

Hon är suverän på ensamlek, det känns skönt!!

Märks att hon är trött men vila, nä, det ska hon inte.

Hoppas på en tidig kväll..

fredag imorgon.

Marknad med svärfar står på agendan.

Ska bli nougat till mig, längtar :)

Vikten struntar jag i nu resten av detta året.

Får väl se om man ska slå till med ett nyårslöfte, brukar inte syssla med sånt,

men man kanske ska göra det för sin egen skull.

Godis på lördagar, vilken grej om man kunde hålla sig till det!

(eller snarare; kunna säga NEJ till fika...)

Nehepp, nu ska jag se om jag kan hitta nån fin bild på min storebror.

Uppdrag från min mamma.

Wish me luck!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar