söndag 11 november 2012

Fars dag.



Idag är det Fars dag.

Vi firar nog inte.

Maken får sovmorgon, det får räcka :)

Igår var vi på Flora blomsterhandel och hämtade en vacker bukett jag vunnit åt honom.

Man skulle motivera på Facebook vilken pappa som var värd en blomma och varför.

Och vi vann!

Så hela lilla familjen promenixade ner till byn igår.



Lilla söta Irma sov inte mycket under gårdagen.

Inatt slog hon till med sex timmar i sträck!

Ammade henne kl 06 imorse, och sen somnade hon igen.

Lava vaknade halv sju, så hon och jag smög ner och har haft mysmorgon.

Läst en bok i soffan och pratat och liksom bara VARIT.

Hon har ingen blöja på sig, kissat två gånger på toa redan.

Tänker inte tjata, men jag hoppas hoppas att hon vill gå blöjlös hela dagen.



I fredags var vi hos Lavas kompisar så de fick leka.

De hade bäddat så fint åt Irma på golvet, och faktiskt somnade hon till slut.

Mysigt!

Lava och killarna leker jättefint ihop.

Lite bus och lite pyssel och lite spring och stim.

Precis som det ska vara.


Lava frågar mig ofta när jag är frisk...

...dåligt samvete får jag...

men snart så.

Har lovat att gå på Lekoseum när jag känner mig stark nog för det äventyret.

Nån vecka till, sen får vi försöka.


Nu ska jag göra lite kaffe och förbereda frukost.

Får väl väcka han den där som jag delar barn med ♥

2 kommentarer: